16/3/16

Joey doesn't share food


Με το φαγητό έχω ένα θέμα. Όποιος με ξέρει καιρό, ξέρει ότι δεν μοιράζομαι και πολύ εύκολα το φαγητό που έχω βάλει στο πιάτο μου ή που έχω παραγγείλει. Μετά από ένα "σκηνικό" στη παλιά μου δουλειά που κάποιος δεν είχε παραγγείλει και ενώ τον είχαμε ρωτήσει αν θέλει κάτι και είχε πει "όχι". Αλλά με το που ήρθε το φαγητό σηκώθηκε από το γραφείο του και ήρθε και βούτηξε ένα σουβλάκι-ξυλάκι, ευτυχώς όχι από τα δικά μου. Μετά από αυτό με κοίταξε το "βαφτιστήρι" μου και γέλασε, και είπε το θεϊκό "Joey doesn't share food". Αυτό ήταν κάθε φορά που θα παραγγέλναμε, θα μου το πέταγε.

Δεν είχε περάσει ποτέ από το μυαλό μου ότι μετά από περίπου 10 χρόνια θα μοιραζόμουν το φαγητό μου με τον μικρό μου Φίλιππο. Υπάρχουν φορές που μπορεί να έχει φάει του σκασμού, και να με δει να τρώω κάτι και να έρθει να μου το φάει. Ή να τρώω πίτα και να θέλει να φάει μόνο το φύλλο, κάτι που μου αρέσει πολύ στις πίτες, γι' αυτό και ψάχνω τις γωνίες.

Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στο "βαφτιστήρι" μου Χάρη. Είδες, μπορώ να μοιραστώ το φαγητό μου. ;-p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου