19/4/16

365 ερωτήσεις, 11/04/2016 - 17/04/2016

11/04/2016
Πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση για σένα;

Πιστεύω ότι όλοι πρέπει να έχουμε μια στοιχειώδη εκπαίδευση και από εκεί και πέρα αν μπορεί και έχει κλήση για κάτι ειδικό τότε να προχωρήσει. Δεν πρέπει να σπουδάσει κάποιος γιατί πρέπει να έχει ένα χαρτί, γιατί μπορεί αυτό που έχει σπουδάσει να μην του αρέσει.


12/04/2016
Πόσο έχεις αλλάξει τα τελευταία 2 χρόνια;

Εμφανισιακά καθόλου, έτσι νομίζω τουλάχιστον, αλλά έχω γίνει μαμά ενός υπέροχου μικρού αγοριού.


13/04/2016
Τι είναι αυτό που δεν θα ήθελες να περάσει μια μέρα χωρίς να το κάνεις;

Δεν θα ήθελα να περάσει η μέρα και να μην πω "Σ' αγαπώ" στον Φίλιππο. 


14/04/2016
Ποία είναι η διαφορά του να είσαι ζωντανός και του να ζεις πραγματικά;

Η διαφορά είναι ότι στη μια περίπτωση, στο να είσαι ζωντανός, είναι ότι απλά κάνεις τις καθημερινές δουλειές σου και στην άλλη περίπτωση είναι να προσπαθείς να κάνεις πράγματα που σε γεμίζουν και σε κάνουν ευτυχισμένη. Δεν είναι εύκολο να ζεις πραγματικά, γιατί η καθημερινότητα αλλά και η ελλείψει χρημάτων σε περιορίζουν αρκετά.


15/04/2016
Τι είναι κάτι που ξέρεις ότι μπορείς να βασίζεσαι σε αυτό;

Δεν είναι κάτι αλλά κάποιος. Ο άντρας μου και ο μπαμπάς  μου.


16/04/2016
Κάνεις αυτό που πραγματικά πιστεύεις ή απλά συμβιβάζεσαι σε αυτό που κάνεις;

Και τα δύο νομίζω ότι κάνω, δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό. Σε κάποια θέματα κάνω αυτό που πιστεύω και δεν ακούω κανένα κι ας έχω λάθος, και σε κάποια άλλα θέματα συμβιβάζομαι. 


17/04/2016
Η αλλαγή είναι καλή;

Εξαρτάται από τη αλλαγή, Δεν είμαι άνθρωπος που κάνω πολλές αλλαγές. Για παράδειγμα για να αλλάξω δουλειά θα πρέπει να με απολύσουν και μετά να κάτσω να ψάξω. Δεν το κάνω για να πάρω αποζημίωση, απλά είμαι χαρακτήρας που μου αρέσει η σταθερότητα. 

2 σχόλια: