5/5/16

365 ερωτήσεις, 25/04/2016 - 01/05/2016

25/04/2016
Ποία είναι η επόμενη αγορά που πρέπει να κάνεις;

Είναι καινούργια βιβλία για τον μικρό μου. Δεν τον προλαβαίνω, τα ρουφάει.


26/04/2016
Ποίο είναι το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;

Αυτό που με έκανε να κλάψω είναι το αίσθημα ότι δεν είμαι καλή μαμά και ότι ο μικρός θέλει πιο πολύ τον μπαμπά του.


27/04/2016
Ποίοι ήταν οι φόβοι σου σήμερα;

Οι φόβοι μου ήταν ότι δεν ήξερα να θα προλάβαινα να μαζέψω τα πράγματα μας για το χωριό, γιατί έτυχε μια επείγουσα δουλειά στο γραφείο και με πήγε πίσω λίγο.


28/04/2016
Τι ξεχνάς συνήθως;

Ξεχνάω να περιποιούμαι τον εαυτό μου. Και ιδιαίτερα να βάζω κρέμα στο πρόσωπο, στα χέρια και στο σώμα. Είναι κάτι που μπορεί και να το βαριέμαι και για αυτό να το ξεχνάω. Να φανταστείς έχω μια μόνιμη κρέμα στο γραφείο μου για να βάζω στα χέρια και ούτε αυτό κάνω, άσε που κάθε φορά που θα βάλω μετά θα κάνω κάτι που έχει σχέση με νερό. 


29/04/2016
Τι σε κάνει να νιώθεις κενός;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο με κάνει να νιώθω κενή. Η ζωή μου είναι σχετικά γεμάτη. Είμαι παντρεμένη με έναν υπέροχο άνθρωπο και έχω ένα μικρό που μου γεμίζει τις μέρες μου με διάφορα αισθήματα. 


30/04/2016
Μίνι ανασκόπηση του μήνα.

Δεν μπορώ να βρω καλύτερο τρόπο από το να βάλω την ολοκληρωμένη φωτογραφία του μήνα από τη μια πρόκληση που κάνω.





01/05/2016
Ποια είναι η σημαντικότερη αλλαγή που πρέπει να κάνεις στη ζωή σου στον επόμενο χρόνο;

Δεν ξέρω ακόμα αλλά αν γίνει κάτι μεγάλο θα σας το πω.

2 σχόλια:

  1. Περίμενα πως και πως τις απαντησεις σου! Χρονια πολλα καταρχην! Βλεπω οτι ολες εχουνε θέμα με τις κρέμες τους χαχαχα! Εγω τις εχω βάλει στην ρουτίνα μου για να μην τις ξεχνω. Ένα πράγμα όπως όταν πλένω τα δόντια μου.
    Το ότι κλαίς γιατί νομίζεις δεν είσαι καλή μανούλα όλες μας νομιζω το νιώθουμε. Το βιώνω και εγώ πολλές φορές και νιώθω τύψεις αλλά αυτό νομίζω μας κάνει να γινόμαστε καλύτερες! Και αν θέλει κάποιες φορές τον μπαμπά του λογικό είναι. Εμένα ούτε ζωγραφιστό να τον βλέπει δεν μπορεί. Τι να κάνω; Αλλο μεγάλο θέμα αυτό!
    Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης κοπέλα μου. Καλό κόλπο αυτό που έχει κάνει με τις κρέμες. Απλά εγώ δεν βάζω νερό στο πρόσωπο μου όπως κάνουν κάποιοι για να ξυπνήσουν, πλένω μόνο τα δόντια και αυτό. Βέβαια θα μου πεις και αυτό που κάνω λάθος είναι αλλά δεν μπορώ πρωί-πρωί να βάλω κρύο νερό στο πρόσωπο μου. Το πρόσωπο μου θα το πλύνω μόνο όταν κάνω μπάνιο.
      Νιώθω ότι με θέλει μόνο για τον ύπνο, να του δώσω το φαγητό του και όταν είναι άρρωστος και για αυτό νιώθω άσχημα. Και το δικό σου θέμα δεν είναι εύκολο.
      Τα λέμε λοιπόν την άλλη εβδομάδα. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή