5/5/16

Πασχαλινό δώρο για τη νονά

Φέτος το Πάσχα είπα να φτιάξω ένα δωράκι για την καλή μας νονά. Θυμάμαι πόσο ωραία ένιωσα, όταν μου είχε δώσει η δικιά μου βαφτιστήρα. Δεν ήταν τίποτα το ακριβό, αλλά το ότι με σκέφτηκε ήταν το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει.


Είναι μια πολύ εύκολη κατασκευή και δεν χρειάζεται να χαλάσεις πολλά λεφτά. Τα υλικά που χρειάζεσαι είναι:
  • 1 βαζάκι γυάλινο (από τα άδεια που κρατάς, γιατί όλα και κάπου θα τα χρειαστείς)
  • Χρωματιστά χαρτόνια (εγώ χρησιμοποίησα άσπρο και ροζ, από τα διάφορα που έχω)
  • 1 κορδέλα (ένα μικρό κομμάτι που θα δεθεί γύρω από το λαιμό, οπότε αν είσαι μαζώχτρα σαν εμένα όλο και κάποιο κομμάτι θα έχεις)
  • Λίγο πράσινο χόρτο
  • Σοκολατένια αυγά και smarties (ότι σου αρέσει)
  • 1 χάρτινη σακούλα
  • ψαλίδι & κολλά

Τα υλικά.

Ο τρόπος που το έφτιαξα είναι ο εξής: 
Έβαλα μέσα στο βαζάκι το χόρτο, τόσο ώστε να πιάσει το 1/3 του, το γέμισα με τα σοκολατένια αυγά και τα smarties και έκλεισα το καπάκι. Μετά έκανα δύο κύκλους στο άσπρο χαρτόνι, εγώ χρησιμοποίησα το κάτω και το πάνω μέρος από μια κούπα για να σχηματίσω τους κύκλους, για το κεφάλι και για το σώμα. Έφτιαξα τα αυτάκια και τα πατουσάκια, επίσης με το άσπρο χαρτόνι. Πήρα το ροζ χαρτόνι και έφτιαξα το μέσα από τα αυτιά, τη μύτη και τα μαλακά μέρη στις πατούσες. Στο τέλος ζωγράφισα τα ματάκια και το στόμα με ένα μαύρο στυλό. Έτοιμο και το κουνελάκι μας. Το κόλλησα στο βάζο με σελοτέιπ, για να βγει εύκολα μετά, και του έβαλα τη ροζ κορδέλα. 

Voila, έτοιμο το δώρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου