21/6/16

365 ερωτήσεις, 13/06/2016 - 19/06/2016

13/06/2016
Ποία είναι η τελευταία αγορά που έκανες;

Η τελευταία αγορά που έκανα ήταν βιβλία, δύο για τον Φίλιππο και ένα για μένα.




14/06/2016
Γιατί λατρεύεις να βγάζεις φωτογραφίες;

Πάντα μου άρεσε η φωτογραφία, έχω κάνει και σεμινάριο πάνω σε αυτή. Τη λατρεύω γιατί μένουν οι αναμνήσεις και δεν τις ξεχνάς. Πάντα μου άρεσε να χαζεύω φωτογραφίες και να βγάζω φωτογραφίες, αλλά δεν μου πολύ άρεσε να με βγάζουν φωτογραφίες γιατί νομίζω ότι δεν έχω αρκετή φωτογένεια


15/06/2016
Πόσα push-ups μπορείς να κάνεις;

Αχά, τώρα μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση με άνεση. Πριν τη γυμναστική αν έκανα 5, τώρα μπορώ να πω ότι κάνω και 20. Να πω την αλήθεια δεν τα αγαπάω και όταν έρχεται η ώρα στη γυμναστική που πρέπει να τα κάνω μουρμουράω λιγάκι. 


16/06/2016
Σε τι προσμένεις;

Το έχω πει και σε άλλες απαντήσεις, προσμένω ένα καλύτερο μέλλον και για εμένα αλλά και για το παιδί μου. 


17/06/2016
Ποίο είναι το αγαπημένο σου πιάτο;

Μμμ, κάτσε αυτό θέλει λίγο σκέψη... Αχ, δεν μπορώ να αποφασίσω. Να πω τρία και υπόσχομαι ότι δεν θα θέλω στο τέλος της ερωτήσεις να πω και άλλα. Το πρώτο φαγητό είναι το "Beef Stronganof", το δεύτερο είναι τα λαζάνια της μαμάς μου (που πλέον τα φτιάχνω και εγώ υπέροχα) και το τρίτο είναι κοτόπουλο στήθος ρόλο και μέσα η γέμιση είναι μανιτάρια μαϊντανός και λίγο βούτυρο.  Κάτσε να μαζέψω λίγο τα σάλια μου, γιατί θα χαλάσει το πληκτρολόγιο. 


18/06/2016
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως πάρα πολύ...

Αγάπη... Δεν νομίζω ότι κανείς μας δεν έπαθε κάτι από την πολύ αγάπη. Και αυτά που λένε ότι μπορείς να κακομάθεις δεν ισχύουν.

19/06/2016
Μια ιδέα που φαντάζει ωραία αλλά δεν είναι.

Μμμ, αυτή η ερώτηση θέλει λίγο σκέψη παραπάνω από τις άλλες. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι. Αν μου έρθει κάτι θα επανέλθω.

4 σχόλια:

  1. Ωραίες απαντήσεις Τέσση μου. Για τις φωτογραφίες θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι ωραίο να τις κοιτάς και να αναπολείς. Μακάρι να υπήρχε και τρόπος να είχαμε και βίντεο για όλες αυτές τις στιγμές αλλά είναι λίγο δύσκολο. Η φωτογραφία είναι πιο ευκολη νομίζω.
    Αγάπη παντού!!! Μόνο αυτή μας σώζει!!!!
    Σε φιλώ μέχρι την επόμενη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου απάντησα στην ανάρτηση σου. Αγάπη και πάλι αγάπη μικρή μου. Τα λέμε next week!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ που το διαβάζω τώρα,στις 2 το μεσημέρι δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι για φαγητό!!Τι ωραία πιάτα διάλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα συγνώμη πώς γίνεται να διαλέξω ένα μόνο πιάτο. Ελπίζω να έχεις κάτι μαζί σου να τσιμπήσεις. Εγώ πάλι έχω φέρει φακές στη δουλειά. Τα φιλιά μου Δέσποινα.

      Διαγραφή