11/7/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #27

Μια ακόμα εβδομάδα γεμάτη με βόλτες, παιχνίδια και καλλιτεχνικές ανησυχίες. Πώς γίνεται να περνάνε τόσο γρήγορα οι μέρες δεν το καταλαβαίνω.

04/07/2016 - 10/07/2016

Πρώτη φορά με νερομπογιές. Του άρεσαν πολύ
και εμένα η πρώτη ζωγραφιά του.

Κολλημένοι στην κίνηση. Να δούμε τι ώρα θα φτάσουμε σπίτι σήμερα.

Σαν κύριος που είναι κλείνει πάντα την πόρτα όταν βγει από το σπίτι.

Νέα ζωγραφιά. Το λουλούδι πάνω δεξιά είναι της γιαγιάς
και το λουλούδι κάτω αριστερά είναι του Φίλιππου. Είναι υπέροχο!!!

Είχα επισκέπτες σήμερα στη δουλειά. Η καλύτερη επίσκεψη ever.

Μετά από μιάμιση ώρα μεσημεριανού ύπνου ξύπνησε
και ξανακοιμήθηκε στην αγκαλιά μου για άλλη μίση ώρα
τουλάχιστον. Λατρεύω όταν κοιμάται πάνω μου. 

Φτιάχνει τις λεπτομέρειες στο κάστρο του. Μια υπερπαραγωγή
από εμάς και τη πολύτιμη βοήθεια του.

3 σχόλια:

  1. Και εμένα μου αρέσει να κοιμούνται πάνω μου,αυτή η μυρωδιά ειδικά όταν είναι μωρά!Προσπαθώ να τη φέρνω συχνά στη θύμησή μου,μοναδικές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή