28/9/16

365 ερωτήσεις, 19/09/2016 - 25/09/2016

19/09/2016
Πόσο οδήγησα/περπάτησα σήμερα;

Σήμερα ήταν μια κουραστική μέρα. Είχε πολύ οδήγηση, στο σύνολο πρέπει να οδήγησα 3 ώρες περίπου. Γιατί τόσο πολύ θα μου πείτε, απλά σήμερα είχα κανονίσει να πάει ο μικρός στη παιδίατρο, οπότε πήγα το πρωί στη δουλειά, σχόλασα πιο νωρίς για να πάω να πάρω τον μικρό από τα πεθερικά μου και να πάμε στην παιδίατρο. Και  μετά από όλο αυτό να γυρίσουμε σπίτι.


20/09/2016
Ποίον αγκάλιασα τελευταία;

Τον Φίλιππο.


21/09/2016
Τι λέει το ζώδιο μου για σήμερα;

Γενικά
Αν καταφέρεις να δείξεις αυτοσυγκράτηση είναι πολύ πιθανόν να καταφέρεις σε σύντομο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσεις τις πλανητικές δυνατότητες σε ικανοποιητικά επίπεδα. Αργότερα θα υπάρξει μεγαλύτερη ευκολία σε ουσιαστικούς τομείς της ζωής σου και θα πετύχεις την ανανέωση που περιμένεις.

Για να δούμε την αυτοσυγκράτηση την έχω για να δω και την ανανέωση.


22/09/2016
Τι ώρα κοιμήθηκα εχθές.

Κοιμήθηκα νωρίς, πρέπει να ήταν 12 το βράδυ, γιατί ο μικρός ξύπνησε και δεν ήθελα να κοιμηθεί μόνος του και έπρεπε να ξαπλώσω μαζί του.


23/09/2016
Μια στιγμή που θέλω να κρατήσω από σήμερα.

Η στιγμή που θέλω να κρατήσω από σήμερα είναι η στιγμή που γύρισα από τη δουλειά και ήρθε τρέχοντας ο Φίλιππος στην αγκαλιά μου.


24/09/2016
Πόσο χρόνο πέρασα σήμερα μόνος μου;

Σήμερα ήταν μια μέρα που δεν είχα καθόλου χρόνο για να περάσω μόνη μου. Από το πρωί ήμουν με τον Φίλιππο, τους γονείς μου και το απόγευμα πήγαμε στους κουμπάρους μου. 


25/09/2016
Αύριο θα...

πρέπει να σηκωθώ πιο νωρίς γιατί έχω ένα ραντεβού στο γραφείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου