1/9/16

59 + 1 τυχαία πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...



Με αφορμή την ανάρτηση που έκανε η Μαρίνα από το "Little Box of Luv" είπα να γράψω και εγώ 59 + 1 τυχαία πράγματα για μένα.

  1. Γεννήθηκα το 1979.
  2. Γεννήθηκα στο Χαράρε της Ζιμπάμπουε, και όχι δεν είμαι μαύρη. Σε όσους του έλεγα η απορία τους ήταν γιατί δεν είμαι μαύρη.
  3. Ήρθαμε στην Αθήνα όταν ήμουν 5 χρονών.
  4. Είμαι η μικρότερη από τα 3 αδέρφια.
  5. Είμαι Παρθένος στο ζώδιο με ωροσκόπο Καρκίνο, και μπορώ να πω ότι με αντιπροσωπεύει αρκετά.
  6. Έχω τρελή αδυναμία στον μπαμπά μου. 
  7. Έχω ένα γιο, που το Νοέμβριο θα γίνει 3 χρονών.
  8. Στην εγκυμοσύνη έβαλα μόνο 4 κιλά, γιατί εμφάνισα διαβήτη κύησης και ήμουν σε διατροφή. 
  9. Τρελαίνομαι για χειροτεχνίες και κατασκευές.
  10. Με έχουν βάφτιση Αναστασία αλλά με φωνάζουν Τέσση. 
  11. Αγαπημένη εποχή το Καλοκαίρι.
  12. Μου αρέσει η σοκολάτα και ότι έχει σχέση με αυτή.
  13. Στο γυμνάσιο ήμουν σε ομάδα βόλεϋ.
  14. Όταν κανονίζω για καφέ, εγώ θα παραγγείλω οτιδήποτε άλλο εκτός από καφέ.
  15. Πάντα θα παίζει μουσική στο σπίτι, στο γραφείο, στο αυτοκίνητο.
  16. Πριν γίνω γραφίστρια ήταν να γίνω αεροσυνοδός, αλλά επειδή έχω μυωπία (μικρή βέβαια) δεν πήγα.
  17. Μου αρέσουν τα ταξίδια και μακάρι να μπορέσω να κάνω και άλλα.
  18. Πριν γνωρίσω τον Μάνο ήμουν 45 κιλά (ψιλή και αδύνατη), μετά πήρα 10 κιλά μέσα σε ένα μήνα. Καλά και τώρα θα μπορούσα να πάρω κανένα κιλό παραπάνω, αλλά έλα που δεν μπορώ. Φταίει ο καλός μεταβολισμός μου.
  19. Είμαι άνθρωπος που δίνω ότι μπορώ σε φίλους μου.
  20. Στη ντουλάπα μου θα δεις όλα τα χρώματα του ουράνιο τόξου, εκτός από το μαύρο. Μέχρι και πριν από 8 χρόνια δεν είχα ούτε ένα μαύρο ρούχο, τώρα έχω 4.
  21. Σκέφτομαι πολύ τα πράγματα, μη σου πω και αρκετές φορές υπερβολικά πολύ, κάτι που δεν είναι καλό.
  22. Είμαι αρκετά αγχώδεις άνθρωπος, μέχρι σε σημείο να πιάνει το στομάχι μου και να χρειαστεί να πάρω Zantac.
  23. Μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες. Θα ήθελα να έχω περισσότερες φωτογραφίες από εμένα, αλλά νομίζω ότι δεν έχω και πολύ φωτογένεια.
  24. Δεν μου αρέσει να μετακινούν τα πράγματα μου, αφού έλεγα στη μαμά μου να μην μπαίνει στο δωμάτιο μου να το καθαρίζει.
  25. Δεν είμαι πρωινός άνθρωπος, αφού και στη δουλειά που πρέπει να ξυπνήσω νωρίς σηκώνομαι μόνο με την σκέψη ότι θα γυρίσω το απόγευμα να κοιμηθώ. Βέβαια όλο αυτό πριν τον Φίλιππο, τώρα δεν παίζει κάτι τέτοιο.
  26. Εκνευρίζομαι με τη αδικία και την αχαριστία, και ειδικά όταν ο άλλος το δείχνει πολύ.
  27. Μικρή δεν μιλήσου καθόλου όταν είχα κάποιο πρόβλημα, τώρα προσπαθώ και μιλάω.
  28. Ότι με ενοχλεί το κρατάω μέσα μου μέχρι να σκάσω κι αν σκάσω δεν θες να είσαι εκεί.
  29. Μου αρέσουν οι βόλτες, δεν μπορώ να κάθομαι στο σπίτι εκτός από τις βροχερές μέρες που εκεί θέλω να είμαι σπίτι κάτω από το πάπλωμα μου.
  30. Το blog το ξεκίνησα γιατί είχα πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια μου εκείνη την εποχή, βλέπεις ήμουν άνεργη. Τώρα το βλέπω σαν ένα ημερολόγιο και γράφω τις διάφορες στιγμές μου με τον μικρό και όχι μόνο.
  31. Μου αρέσει να χορεύω, κάτι που μου έχει λείψει.
  32. Από τότε που ξεκίνησα τη γυμναστική έχω δει διαφορά στον εαυτό μου.
  33. Δεν μπορώ πλέον να πάω για ψώνια μόνη μου, θέλω να έρχεται και ο Μάνος μαζί μου για να μου πει τη γνώμη του.
  34. Αγαπημένο φαγητό μου τα λαζάνια της μαμάς μου.
  35. Προτιμώ να φτιάχνω γλυκά παρά φαγητό.
  36. Αγαπημένο ζώο, το δελφίνι.
  37. Σειρές που βλέπω είναι "Τα Φιλαράκια" και το "Big Bang Theory" και γενικά προτιμώ ξένες σειρές και ταινίες. 
  38. Αγαπημένη γιορτή τα Χριστούγεννα.
  39. Πιστεύω στο ότι "Όλα γίνονται για κάποιο λόγο".
  40. Μέχρι και το Λύκειο δεν φορούσα φούστες ή φορέματα.
  41. Το πιο extreme που έχω κάνει στα μαλλιά μου είναι να τα κάνω φόρμα.
  42. Δεν μπορώ τα φίδια, ανατριχιάζω και μόνο στη σκέψη.
  43. Μερικές φορές μπορεί να μιλήσω απότομα και παρεξηγούμαι.
  44. Με τα χρόνια η υπομονή μου χάνεται. Μικρή είχα πάρα πολύ, γαϊδουρινή μπορώ να πω.
  45. Πιστεύω στο "μάτι".
  46. Είμαι καλή στο multitasking.
  47. Δεν μου αρέσει να αργώ στα ραντεβού μου, αλλά τώρα με τον μικρό δεν τα καταφέρνω πάντα.
  48. Πρέπει να φάω πρωινό, αλλιώς η μέρα δεν ξεκινάει καλά. Και γενικά με το φαγητό έχω μια ιδιαίτερη σχέση κι ας μη μου φαίνεται.
  49. Δεν είμαι άνθρωπος που πηγαίνω στην εκκλησία κάθε Κυριακή, αλλά όταν πηγαίνω νιώθω ένα ευχάριστο συναίσθημα. Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από εμάς.
  50. Θέλω να κάνω ένα tatoo αλλά δεν έχω βρει ένα σχέδιο που να μου αρέσει και επίσης φοβάμαι πολύ.
  51. Αν μυρίσω αγγούρι ή αυγό θα το ζηλέψω και θα θέλω να φάω και εγώ.
  52. Μικρή δεν μου άρεσε καθόλου να μου χαϊδεύεις τα μαλλιά, τώρα είναι η καλύτερη μου.
  53. Δεν μου αρέσουν τα θρίλερ και μετά από το τελευταίο που είχα δει είπα ότι δεν πρόκειται να ξαναδώ.
  54. Είχα κάνει 2 ράμματα κάνω από το σαγόνι μου όταν ήμουν στη πρώτη δημοτικού. Με είχαν σπρώξει και έπεσα πάνω σε ένα τσιμεντόλιθο.
  55. Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιο κόσμο που είναι ο εαυτός τους.
  56. Μου αρέσει να φοράω τις πιτζάμες μου όλη μέρα στο σπίτι. 
  57. Αγαπημένα λουλούδια, οι ορχιδέες.
  58. Όταν έχω άγχος ή βαριέμαι πειράζω τα νύχια μου και τις παρανυχίδες. Κάνω μεγάλες προσπάθειες να μην τα πειράζω.
  59. Έχω γραφτεί μια φορά στο ποινολόγιο του σχολείου, γιατί μπήκα από το παράθυρο για να προλάβω θρανίο την πρώτη μέρα στο σχολειό. Αυτό ήταν 3η Γυμνασίου.
  60. Από μικρή τρελαίνομαι για το νερό και ότι έχει σχέση με αυτό.
Ζορίστηκα λιγάκι γιατί τελικά δεν ήταν και πολύ εύκολο να βρω τόσα τυχαία πράγματα για μένα.

39 σχόλια:

  1. Έχω την αίσθηση πως μου το έχεις αναφέρει και εσύ σε σχόλιο, μα δεν είμαι σίγουρη! Έχουμε πολλά κοινά με βασικότερο τον τόπο γέννησης μας και την απορία που άκουγα σε όλη την παιδική μου ηλικία. Μέχρι και εγώ έχω χτυπήσει στο πηγούνι στο κουτσό, μα δεν χρειάστηκα ράμματα!!! Και πολλές διαφορές φυσικά! Η μεγαλύτερη απορία που μου έλυσες, είναι του ονόματος σου! Χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα! Με ψησατε, θα γράψω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου. Ναι, στο έχω γράψει σε κάποια ανάρτηση σου. Χαίρομαι που σου έλυσα την απορία σου. Θα περάσω από το δικό σου να σχολιάσω και εγώ.

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν Αναστασία μου!!! Χαχαχα!! Σε θέματα χαρακτήρα σχεδόν είμαστε ιδιες. Τωρα στο τι μας αρεσει διαφερουμε λίγο αλλα αυτό είναι γούστα!
    Δύσκολο ε να βρεις τόσα πολλά να γράψεις για τον εαυτό σου. Εγώ έκανα μήνες να τελειώσω την λιστα μου και σκοπέυω να την αναβαθμίζω!!
    Χάρηκα πάρα πολυ που πέρνετε σκυτάλη!!!
    Σε φιλώ 💙💙💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα....έχω κάνει και γω 2 ράμματα στο φρύδι παίζοντας σχοινάκι μικρή και φοράω πάντα τις πυτζάμες μου όταν είμαι σπίτι.

      Διαγραφή
    2. Ακούω και στα δύο ονόματα, πλέον. Να σου πω ναι ήταν λίγο δύσκολο, κάπου στο 46 πρέπει να κόλλησα λιγάκι. Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Τελικα εμεις πως να σε φωναζουμε Αναστασια ή Τεσση? Πραγματικα χαρηκα για την γνωριμία. Σπανια βρισκεις την ευκαιρια να σου μιλησει καποιος ειλικρινα για τον εαυτο του. Αυτο με τις πιτζαμες το εχω και γω...δεν υπαρχει λογος να φοραω αλλα ρουχα στο σπιτι. Χαχχαχαχ
    Τα φιλια μου!
    Αθανασία ♡ Creations with fantasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αθανασία!!! Ακούω και στα δυο πλέον. Μικρή δεν ήθελα με τίποτα να με φωνάζουν Αναστασία, είχε βγει και η ελληνική σειρά "Αναστασία" και δεν ήθελα καθόλου. Βλέπω όλες έχουμε κάτι με τις πιτζάμες μας. Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  4. Διαβαζα και χαμογελουσα. Αν και πολλα δεν τα ηξερα ενιωθα σαν να τα ξερω. Ειδικα τωρα που σας ξερω πια και τους 3 μπορουσα να κανω πιο ευκολα εικονα οσα εγραφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τελικά αυτή η ανάρτηση μας φέρνει πιο κοντά. Θα περιμένω να διαβάσω και τα δικά σου. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσει η σοκολάτα πολύ!!!! αλλά είμαι σε απαγόρευση....
    Όταν ξεκίνησα να σε διαβάζω νόμιζα ότι είχα μπερδευτεί και διάβαζα γα τη Γιάννα!! αχχαχαχα Έχετε γεννηθεί Αφρική κι οι δυο και ήρθατε στα 5 σας, Ελλάδα!! δεν είναι περίεργο;;;
    Χάρηκα που σε γνώρισα!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ελένη μου δεν ξέρω τι θα έκανα αν ήμουν και εγώ σε απαγόρευση. Βέβαια προσπαθώ να το μην τρώω πολλά γλυκά, επειδή εμφάνισα διαβήτη κύησης και ο ενδοκρινολόγος που με παρακολουθούσε μου είπε ότι θα πρέπει να προσέχω για να μην μου εμφανιστεί ζάχαρο πιο μετά.
      Ναι είδες πόσο μοιάζουμε με την Γιάννα σε αυτό.
      Αν έχεις χρόνο και διάθεση να γράψεις και εσύ, θα χαρώ να σε γνωρίσω καλύτερα. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Αυτό με τις φούστες το είχα κι εγώ! Δεν τις ήθελα καθόλου!
    Γέλασα πολύ που μπήκες από το παράθυρο! Χαχα!! Το θρανίο τονπρόλαβες τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορείς να πεις ότι ήμουν ένα αγοροκόριτσο μικρή, καλά και τώρα δεν είμαι για φρου φρου και αρώματα.
      Ναι, το πρόλαβα το θρανίο και μετά πήγα ποινολόγιο. Χαχαχαχα.

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε που έμαθα τόσα πράγματα (τυχαία) για εσένα! Σε κάποια ταυτίστηκα! Ας πούμε τις φούστες! Το πιστεύεις ότι τώρα φοράω σχεδόν μόνο φορέματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν είμαι η μόνη με το θέμα φούστας. Και εγώ, ειδικά το καλοκαίρι, φοράω πολλές φούστες και φορέματα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Τέσση μου! Χαίρομαι που έμαθα τόσα πολλά πράγματα για εσένα! Συνειδητοποίησα ότι μοιάζουμε σε αρκετά...ίσως λόγω του ζωδίου...χιχιχι...παρθένος κι εγώ βλέπεις!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου!!! Να και μια ακόμα Παρθένος στη παρέα. Θα ήθελα να δω και τα δικά σου τυχαία πράγματα.

      Διαγραφή
  9. Δεν σου αρέσουν τα φίδια ε?Ενώ εμείς τρελαινόμαστε!χιχιιχι.Ανάρτηση σούπερ έκανες!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα μπορώ καθόλου, και στη τηλεόραση που τα βλέπω προτιμώ να κλείσω τα μάτια μου ή να αλλάξω κανάλι.

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Τέσση! Με αυτή την ανάρτηση της Μαρίνας γνώρισα καινούργια μπλογκς, που για διάφορους λόγους μου είχαν διαφύγει και πολύ χάρηκα που ένα από αυτά είσαι κι εσύ! Πολύ ωραία ανάρτηση! :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώ ήρθες Κατερίνα μου. Ναι είναι αλήθεια και εγώ γνώρισα νέα blogs. Θα χαρώ να διαβάσω και τα δικά σου. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Η Ιωάννα που δεν έχει μπλογκ5 Σεπτεμβρίου 2016 στις 7:08 μ.μ.

    Τελικό συμπέρασμα, πρέπει οπwσδήποτε να κάνουμε pyjama party!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα που δεν έχει μπλογκ!!! Ναι έτσι φαίνεται!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  12. χαχαχαχαχα γελάω γιατι πολλά από αυτά που αναφέρεις στην λίστα σου κτα έχω γράψει κι εγω στην δικιά μου!!! Επίσης βρήκα και άλλα που δεν τα έγραψα! Χάρηκα που έμαθα 59+1 πράγματα για σενα!!!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιώτα!!! Πάω να διαβάσω και τα δικά σου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη ανάρτηση!!!
    Πολλά φιλία και χάρηκα πολύ για την γνωριμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά μετά την Αφρικάνα Γιάννα διαβάζω εσένα, τι γίνεται καλέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήρθα και εγώ!!! Καλέ.... πόσα κοινά και με εσένα!
    Λατρεύω πιτζάμες ολημερίς, ψώνια με τον καλό μου, ορχιδέες, πρωινό ύπνο κλπ κλπ. Τι ωραίο όλο αυτό! Πολύ χάρηκα για τη γνωριμία, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ειρήνη μου!!! Τελικά μετά από όλο αυτό νομίζω ότι έχουμε πολλά κοινά με πολλές. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και ταυτιστικα μαζί σου σε πολλά! να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Χαίρομαι που με γνώρισες. Εγώ πάντως σε παρακολουθώ καιρό. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Χαρηκα που σε γνωρισα!
    48. Θα φαω πρωινο,ακομα κι οταν πρεπει να ξυπνησω στις 4 το πρωι,για να προλαβω πρωινη πτηση!
    Αντώνια
    Topaiziko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το απόλαυσα το κείμενο σου, και θα χαρώ να σε γνωρίσω κι από κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζωή μου!!! Και εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω κάποια στιγμή. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή