9/11/16

365 ερωτήσεις, 24/10/2016 - 30/10/2016

24/10/2016
Σήμερα ξόδεψα ή όχι;

Σήμερα δεν ξόδεψα, και για καφέ που πήγα αντί να τους κεράσω με κέρασαν. 


25/10/2016
Κάτι που με χαλάρωσε σήμερα.

Τίποτα δεν με χαλάρωσε σήμερα, γιατί σήμερα ήταν η πιο κουραστική μέρα που υπήρχε. Έπρεπε να πακετάρω τα τελευταία πράγματα για τη μετακόμιση, γιατί είχα ξεχάσει ότι η Παρασκευή είναι αργία και ότι η μεταφορική έχει πάει μια μέρα πιο νωρίς της παραλαβές της. 


26/10/2016
Κάπου πήγα σήμερα.

Σήμερα πήγα σε ένα παιδικό φίλο του αδερφού μου, για να του επιστρέψω το καρεκλάκι του φαγητού που μας είχε δανείσει, αλλά βασικά και να οι δούμε πριν φύγουμε για Αγγλία. 


27/10/2016
Εάν μπορούσα να επιλέξω ένα μόνο πρόσωπο που θα περνούσα την σημερινή ημέρα, ποίος θα ήταν;

Ο άντρας μου, ο Μάνος μου. Μου έχει λείψει πάρα πολύ. Έχω να τον δω κοντά στους 3 μήνες. 


28/10/2016
Κάτι που έκανα σήμερα και χάρηκα!

Είναι αργία σήμερα και έτσι μπόρεσα και έκατσα σπίτι και έπαιξα με τον μικρό μου Φίλιππο, κάτι το οποίο χάρηκα πάρα πολύ και εγώ και εκείνος. 


29/10/2016
Σήμερα η ημέρα ήταν μια πλήρης...

Σήμερα ήταν όντως μια πλήρης μέρα. Το πρωί είχαμε κανονίσει να βρεθούμε με δυο φίλες στο βιβλιοπωλείο που δουλεύει η μια. Αγοράσαμε 4 βιβλία και 3 δώρο. Γυρίσαμε το μεσημέρι φάγαμε και κοιμηθήκαμε. Και το απόγευμα πήγαμε στον θείο μου να τους δούμε. Γυρίσαμε καλές 11:30 στο σπίτι. Νομίζω πιο πλήρης από δεν γίνεται. 


30/10/2016
Μία φωτογραφία που τράβηξα σήμερα.

Σήμερα πήγαμε βόλτα στη νονά και παίξαμε το γιατρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου