30/1/17

365 Photo Journal, Week #04

Αυτή η εβδομάδα δεν είχε πολλές βόλτες έξω, αλλά είχε πολύ παιχνίδι και κατασκευές.

Για να πάμε να την δούμε με φωτογραφίες.

23/01/2017 - 29/01/2017

Το τρενάκι έχασε το δρόμου του.

Μου ζήτησε να του φτιάξω αεροπλάνο για να γίνει πιλότος
και να ταξιδέψει στην Ελλάδα για να πάει να δει τον παππού του.

Η σημερινή ζωγραφιά του. Φωτιά στα κόκκινα.

Μαμά κοίτα πόσο μεγάλη είναι η σκιά μου.

Ζωγραφίζει στο paint, του αρέσει τόσο πολύ να δουλεύει
το ποντίκι που τρελαίνετε από τη χαρά του.

Παρέλαβα ένα πακέτο σήμερα και είχε μέσα τα άσπρα φελιζόλ μέσα.
Το είδε ο Μάνος και μου είπε να το κάνουμε ψησταριά. Και έτσι έγινε,
ξεκίνησα να φτιάχνω τη ψησταριά και στη πορεία μου ήρθε να φτιάξω
μπριζόλες και μπιφτέκια. Κάτι πρέπει να έχει να ψήνει ο ψήστης. 
Σύντομα θα κάνω και ανάρτηση στο μπλογκ μου.

Βραδιά ταινίας σήμερα στο σπίτι μας. Ταινία:"The Lion King".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου