16/1/17

365 Photo Journal, Week #02

Μια εβδομάδα γεμάτη δουλειά, παιχνίδια, παρέα και δωράκια. Μια εβδομάδα με επίκεντρο το Φίλιππο.

Πάμε να την δούμε μέρα με τη μέρα.

09/01/2017 - 15/01/2017

Είπαμε να πάμε βόλτα σήμερα που ψιλοβρέχει. Μια ευκαιρία
να φορέσει τις γαλότσες του αλλά και να κρατήσει την ομπρέλα.
PS: πρέπει να του πάρω μια παιδική ομπρέλα.

Μου προέκυψε δουλειά σήμερα, και ο μικρός μου όταν βρήκε
την ευκαιρία έκατσε στη θέση μου και έκανε πως είχε δουλειά.
"Έχω δουλειά να κάνω, και πρέπει να σημειώσω και κάτι.

Η κουνιστή καρέκλα έγινε το Smart του παππού και του αλλάζει τα λάδια.

Το χάος στο σαλόνι μας.

Enjoying my English breakfast.

Νέο φίλοι παίζουν. Είμαι πολύ περήφανη για τον Φίλιππο, ήταν ένα κύριος,
μπορεί στην αρχή να μην ήθελε να μοιραστεί τα παιχνίδια του,
μιας και δεν έχει τύχει να έρθουν άλλα παιδιά σπίτι μας,
αλλά σιγά σιγά το ξεπέρασε και παίξανε όλα μαζί πολύ καλά.

Το γουράκι μου για το 2017 από την υπέροχη Ειρήνη στο Iart_jewerly.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου