21/3/17

Αγαπητοί μπαμπάδες, βγάλτε τη φωτογραφία

Όπως χάζευα στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε αυτό το άρθρο και διαβάζοντας το κατάλαβα ποσό δίκιο έχει, γιατί τις περισσότερες φορές εμείς οι γυναίκες θα είμαστε αυτές που θα βγάζουμε φωτογραφία τα παιδιά μας, μόνα τους ή με άλλους (μπαμπάδες, παππούδες κτλ). Εντάξει, υπάρχουν κάποιοι μπαμπάδες που βγάζουν φωτογραφίες, αλλά αυτοί είναι λίγοι, μην τους βάλω όλους στο ίδιο σακί. Τώρα που η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ και όλοι μας έχουμε ένα κινητό που έχει και κάμερα πάνω μπορούμε να βγάζουμε πολλές φωτογραφίες. 


Πάντως κοιτάζοντας τις φωτογραφίες από τότε που γεννήθηκε ο μικρός, είδα ότι δεν έχω πάνω από 15 φωτογραφίες μαζί του. Οι selfies δεν πιάνουν. Εντάξει έχω από γενέθλια και γιορτές, αλλά καθημερινές δεν έχω πολλές. Δεν έχω φωτογραφίες που να κάνουμε καθημερινά πράγματα, χειροτεχνίες ή απλά να καθόμαστε στο καναπέ και να χαλαρώνουμε. Μου έχει τύχει να ζητήσω από τον δικό μας μπαμπά να βγάλει μια φωτογραφία την ώρα που είμαι με τον μικρό. Εκεί θέλω το αυθόρμητο, να δει από μόνος του ότι είναι καλή ευκαιρία για φωτογραφία. Το έχει κάνει, μην τον κατηγορώ, αλλά θα ήθελα να είναι πιο πολλές αυτές οι στιγμές.

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να φταίμε και εμείς, γιατί αν δεν είμαστε φτιαγμένες και ντυμένες έτσι όπως θέλουμε δεν βγαίνουμε φωτογραφίες. Αλλά αυτό το αυθόρμητο είναι ωραίο και αυτό είναι που θα μείνει και θα περάσει στη φωτογραφία. Και επίσης τα παιδιά δεν τους νοιάζει αν εσύ είσαι χάλια εμφανισιακά. Απλά θέλουν να έχουν φωτογραφίες μαζί σου.

Συμπέρασμα, μπαμπάδες βγάλτε μας φωτογραφία κι ας είναι το μαλλί μας χάλια. Θα σας ευχαριστήσουμε μετά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

10 σχόλια:

  1. Τεσσυ πονεμενη ιστορια αναλυεις με τους μπαμπαδες.Λιγο Η ντροπη,λιγο η βαρεμαρα ολες οι μαμαδες πραγματικα βιωνουμε το ιδιο προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου, από ότι φαίνεται είμαστε πολλές. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ πόσο δίκιο έχεις. Εγώ το ζητάω δεν γίνεται αλλιώς. Όμως νιώθεις και ασχημα να το ζητάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννα μου έχεις δίκιο, και έτσι νιώθω. Φιλιά πολλά σε σένα και στο μαϊμούδι σου.

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ έχω πολύ λίγες με τα παιδιά μου μαζί...
    Έχεις δίκιο.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός Ελένη μου να κάνουμε κάτι με αυτό, η τεχνολογία μπορεί να μας βοηθήσει πολύ.

      Διαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις! Αφού καμιά φορά λέω στον άντρα μου ότι τα παιδιά θα μεγαλώσουν και θα νομίζουν ότι εγώ δεν ήμουν ποτέ μαζί τους! Άντε να τους εξηγείς ότι ήμουν πάντα ο φωτογράφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάποια στιγμή θα το καταλάβουν, αλλά γιατί να αφήσουμε να περάσει ο καιρός μιας και μπορούμε να έχουμε πιο πολλές φωτογραφίες μαζί τους. Δεν χρειάζεται να κουβαλάμε φωτογραφική μηχανή μαζί μας πλέον, αφού τα περισσότερα μοντέλα κινητών έχουν μια κάμερα πάνω. Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Μεγάλο θέμα άνοιξες!Έχω γίνει φορτικη γκρινιαρα και εχω κρατήσει και μούτρα!Τα τελευταία χρόνια ο αντρουλης μου έχει βελτιωθεί αλλά έχω ντοκουμέντο φωτογραφία με τους δυο μας μόνο παρακαλώ - ζήτησα από το μεγάλο μας να μας βγαλει- στην οποία έχω μούτρα μέχρι κάτω γιατί μου είπε μας έφαγες με τις φωτογραφιες σου!Το μετάνιωσε το επόμενο δευτερόλεπτο αλλά η φωτογραφία έμεινε! 😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα Χα Δέσποινα μου. Με τον άντρα μου έχω πιο πολλές από ότι έχω με τον γιο μου. Εκεί θα έρθει να μου πει να βγάλουμε μια, αλλά όταν είμαι με τον γιο μου δεν ξέρω τι παθαίνει αλλά ξεχνιέται, να το πω. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή