15/9/17

365 Photo Journal, Week #26

Επιτέλους μπανάκι στη θάλασσα και πολλά παιχνίδια.

26/06/2017 - 02/07/2017

Δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να πάμε για μπάνιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει
ότι δεν έχει την δυνατότητα να παίξει με τα νερά.

Τα μικρά χελιδόνια είναι έτοιμα να πετάξουν,
σε μια δύο μέρες θα κάνουν τη δοκιμή τους.

Πρώτο μπάνιο στη θάλασσα σήμερα και ήταν υπέροχα.
Μετά ήρθε και αυτή η θέα και έκλεισε η μέρα καλά.

Μετά από μια πολύ "κουραστική" μέρα έβαλε τα πόδια του να δροσιστούν
και να ξεκουραστούν (το είδε από τη γιαγιά του). Όταν τον ρώτησα τι κάνει
μου είπε ότι ξεκουράζει τα πόδια μέσα στο νερό, σαπούνι και σοκολάτα.
Το σαπούνι για να τα καθαρίσει και η σοκολάτα για να τα ξεκουράσει.
Ε, γιατί χωρίς σοκολάτα δεν ξεκουράζονται. 

Πατουσίτσες εκεί που σκάει το κύμα.

Πόσες φορές τον έχω δει να κοιμάται έτσι. Μπορεί να μην μου μοιάζει εξωτερικά,
αλλά όταν βλέπω κάτι τέτοια είμαι σίγουρη ότι έχει πάρει κάτι και από εμένα.
Έτσι ακριβώς μου έχουν πει κάποιες φιλές μου ότι κοιμόμουν όταν είχαμε πάει
διακοπές Χανιά. Και το θυμάμαι γιατί μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση
γιατί εγώ δεν το είχα καταλάβει.

Το μαγουλάκι φουσκώνει από τα γέλια του.
Τα γαργαλητά του παππού είναι τα καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου