21/9/17

365 Photo Journal, Week #34

Παιχνίδια στο πάρκο, μπουρμπουλήθρες και μια αγαπημένη χειροτεχνία για ένα μωράκι. Μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/craftes/  

21/08/2017 - 27/08/2017

Σήμερα βγάλαμε αυτό το τρενάκι.
Είχε καιρό να παίξει μαζί του και το ευχαριστήθηκε.

- Μαμά κοίτα τι ζωγράφισα.
- Α τι ωραία που είναι. Τι είναι:
- Βουνά που γίνανε τέρατα.
Εγώ πάντως για τα muppets  μου κάνουν.

In the making for someone special.

Μια τοσοδούλα καρδιά εμφανίστηκε μπροστά μου την ώρα που καθάριζα φακές
με τον Φίλιππο. Αυτή είναι η δεύτερη που βρήκα και έτσι είπα
να την βγάλω φωτογραφία.

Ο καπετάνιος της καρδιάς μου.
Πόσο μου αρέσουν τα χρώματα που έχουν η σαπουνόφουσκες στον ήλιο,
μπορώ να τις χαζεύω για ώρες.

Let's have a ride with a hot balloon. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου